Wednesday, July 27, 2005

eerste foto gepost


Op de foto zie je me aan het werk in het architectenburo junge & belli. Op de stoel naast me zit Real (chef van het bureau) die me uitleg aan het geven is onder het allesziende oog van Anderson. Nadat het dakplan en bestek van de vorige woning af waren, kreeg ik gisteren een nieuwe opdracht, namelijk de toegangsweg tot 3 woningen ontwerpen. Je zou denken asfalt en daarmee gedaan, maar hier is dat anders hoor. Groen, tegels, hekken en toegangspoort ontwerpen. En aangezien ze het goed vonden (ze waren wild van mijn 3D van mijn toegangspoort), heb ik dan vandaag dan al een andere opdracht gekregen. Hierbij gaat het om de constructie van een tijdelijke terras voor een paviljoen op de oktoberfest. Oktoberfest is het vermaarde bierfestijn hier in Blumenau in oktober waar enorm veel bezoekers op afkomen. Het gaat om een terras in hout, waarbij naast aandacht voor het laten staan van het gevaarte, ook aandacht gaat naar de guarda-corpo (voor de rappe onder jullie, een valbeveiliging natuurlijk) en het tof integreren van het logo van het biermerk dat het paviljoen optrekt. Het ontwerp van de bank in hout zal dus goed van pas komen! Ik zal het hierbij laten voor vandaag.
tchau,
Liesbet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home