Wednesday, July 27, 2005

blumenau


hoihoi,

gisteren na het werken weer lekkere taart gaan eten! Ik ga niet weg uit Blumenau vooraleer ik alle soorten heb geproefd in de confeiteria beneden :)! Daarna terug naar kantoor want ik ben alle iaestemembers in Brazilie aan het contacteren die hier in dezelfde periode zijn als mij om enkele trips te doen. IAESTE zelf gaat immers enkel volgend weekend naar Rio en dan nog maar voor één dag! Is voor mij niet echt de moeite om dan de verplaatsing te maken, hierdoor heb ik dan maar beslist om zelf enkele dingen te regelen. Waarschijnlijk ga ik het laatste weekend van augustus al naar Brasilia met iemand uit Bosnië, maar ik zou ook Florianopolis, Rio en Sao Paulo willen doen. Met andere woorden ik ga weekends te kort hebben! Maar geen nood als ik wil mag ik hier voor 2 weken gaan rondtrekken ipv werken! Jammer genoeg heb ik daar de centjes niet voor, ben een arme student remember die zelfs tijdens de vakantie moet werken in een ver land om geld te verdienen ;)!
's Avonds dan met Anderson nog pizza gaan eten. Was enorm lekker en men kwam telkens aan de tafel een ander soort brengen, waardoor ik enorm veel verschillende heb gegeten (er was zefls een met aardbeien en witte chocolade, maar ik zat echt propvol) Als afsluiter een verse fruitsla en een likeur op basis van wodka. Daarna terug naar de casa en gaan slapen (was alweer 1u).
Op de foto zie je de stad Blumenau met mij en Rael van op de rug (gezicht laat ik niet meer trekken, zo een wallen dat ik heb!)
Tot een volgende zou ik zo zeggen,
Liesbet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home