Wednesday, August 03, 2005


gisterenavond mijn eerste les gehad om op de berimbal te spelen. Is een soort boog met uitgeholde kokosnoot aan, waaraan 1 snaar is bevestigd. Met behulp van een antiek braziliaanse munstuk kun je er dan verschillende geluiden uitkrijgen. En ik moet zeggen het vlotte goed.

En dit weekend ga ik naar Rio de Janeiro, het staat vast. Hostel geboekt, vliegtuig geboekt en contacten met andere IAESTE-leden. Woensdagavond ga ik met de bus naar Brusque (stad waar Anderson in het weekend woont), waar ik door zijn zus ben uitgenodigd op een verjaardagsfeestje. Donderdag ga ik dan samen met haar en haar andere zus en een vriendin naar Carrero World (is een soort pretpark). Donderdagavond gaat het dan richting Navegantes, waar ik vrijdagmorgen het vliegtuig neem richting Rio. Normaal blijf ik in Rio tot 9 augustus, dus het zal een tijdje duren eer ik hier terug iets post. Dus mensen zit er niet mee in, ik zal nog leven (alhoewel het Braziliaanse nachtleven kennende, zal het wel zwaar worden ;) )

tot binnen een kleine week,
Lizzy

0 Comments:

Post a Comment

<< Home