Monday, August 15, 2005

weekendje Blumenau

hoi de poi,

heb een rustig weekendje achter de rug :) En ik moet zeggen dit was echt wel nodig. Maar toch ga ik een kort verslagje geven. Vrijdag na het werk samen met Renato naar een fototentoonstelling geweest van de fotografieclub van Santa Catarina (hij is daar immers lid van). Zaterdag had ik afgesproken met een IAESTE-member uit Duitsland die in Campos Novos verblijft. Hij wilde per se Blumenau komen bezoeken, en ik maar zeggen dat er hier niets te zien viel :). In de namiddag dan wat gaan shoppen, resultaat: 2 paar schoenen, 2 jeans, top! Maar geen probleem alles is hier spotgoedkoop :)))
's Avonds gaan basketten met de mannen van de casa. Hoewel zij blijkbaar onder de indruk waren, vond ik zelf maar dat ik 'terrible' speelde. Maar het was fun en dat is het belangrijkste! Daarna gaan eten in de chinees.
Zondag enorm lang uitgeslapen, er stond immers niets op het programma daar het vaderdag was in Braziliƫ. In de namiddag (mss eerder avond zeggen ;) ) filmpje gekeken (The motorcycle diaries) en beginnen dromen over mijn volgende reis ;)
's Avonds met Daniel, Ricardo, Rael en zijn vrouw pasteis (bladerdeegkoeken) gaan eten. Dat was het voor dit weekend. Normaal gezien ga ik volgend weekend met Renan (neef van Rael) naar Camboriu gaan feesten (is zoiets als Lorett del Mar), indien het slecht weer is wordt het Curitiba.

See ya,
Lizzy.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home