Friday, August 19, 2005

avondje basket


ola,

gisterenavond weer gaan basketten! Was weer enorm gezellig, begin al ingeburgerd te raken :)


En ik heb toch wel het gevoel, dat ze een beetje onder de indruk zijn ;) Ik ben dan ook altijd de enige girl in het gezelschap ;)

Dit weekend ga ik met Renan naar Banheiro Camboriu om te feesten. Mss gaan ook Anderson (want hij geraakt maar niet in Spanje daar hij maar geen visa kan bemachtigen. En ik maar klagen over de trage werking in Brussel ;) ), zijn vriendin Luciana en zijn zus Gaby mee. Vanavond gaan we waarschijnlijk naar de graduationparty van de zoon van Renato en zondag mss naar Curitiba (als we natuurlijk uit ons bed geraken na die nacht feesten :) )

Maandag neem ik dan het vliegtuig naar Salvador om daar een weekje te vertoeven (heb mijn loon voor de eerste maand gehad :), maar vooral sponsors gevonden in Belgiƫ ;)) ) en vandaar gaat het richting de hoofdstad Brasilia. Dat wordt daar dan ook nog een verlengd weekend moderne architectuur shoppen ;) Eind augustus keer ik toch nog eens terug naar Blumenau om een beetje te werken!

Tot dan zou ik zo zeggen!

Tchautchau,

Lizzy.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home